|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Éves beszámoló 2006
13. Gulyás Nagykereskedelem Miskolc Rallye Miskolc, 2006. április 28-30.
Kíváncsian vártuk az évadnyitó versenyt, mert a tél folyamán az autó teljes felújításon esett át. Érzéseink szerint a felkészülés jól sikerült, de erről csak az 1. gyorsasági idejéből győződhettünk meg igazából, ahol jó néhány másodperccel jobb volt az eredményünk a kategóriatársakétól és abszolútban az előkelő 6. pozíció után olvashattuk a nevünket.
Kiegyensúlyozott és problémamentes versenyzéssel sikerült az utolsó gyorsaságiig megtartani vezető pozíciónkat, így a versenyt a Suzuki Kupa 1. helyén, az N 1.-es géposztály 2. helyén és az abszolút értékelés 6. helyén fejeztük be és ezzel megtettük az első lépést a bajnoki cím megszerzése felé! A versenyt követően elég nagy volt a felháborodás a különböző internetes fórumokon, ahol sokakban az a kérdés fogalmazódott meg, hogy „Hogy lehet a mezőny egyik leggyengébb autójával ilyen jó időket menni?”! A kedves felháborodók azzal nyugtatták magukat, hogy „majd meglátjuk a következő versenyen mire lesznek képesek, az ország másik végén”!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brothers Choice Kapos Rally 2006 Kaposvár, 2006. június 17-18.
Nagy reményekkel, de leginkább bizonyítási vággyal tele utazott le a csapat Kaposvárra, a tavalyi első győzelmünk színhelyére! Mindenképp szerettük volna megmutatni, h a miskolci győzelem nem volt véletlen!
Ennek bizonyítása többé- kevésbé sikerült, mert a Suzuki Kupa mellett az N. 1-es géposztályt is megnyertük, bár abszolútban rontottunk kettőt az előzőhöz képest, mert „csak” a 8. helyen értünk célba! A díjkiosztó után a Technikai Bizottság úgy döntött, h szeretne belenézni a versenyautó motorjának belsejébe. Mi ennek a felkérésnek nagyon szívesen eleget tettünk, hiszen tudtuk, hogy az autónkban nincs egyetlen szabálytalan alkatrész sem, és így „Minden Kedves Kételkedő” meggyőződhetett arról, hogy ezek a kiváló eredmények nem a motorerőnek köszönhetőek!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. Michelin- Budapest Rallye Budapest, 2006. augusztus 11-13.
Következett a budapesti futam, melynek gyorsasági szakaszait a Hungaroringen és annak szervizútjain jelölték ki a szervezők. Ezek a pályák nem tartoznak a kedvenceink közzé, mert rengeteg benne a szűk visszafordítók utáni rövid egyenes szakasz, itt egyértelműen az győz, akinek erősebb az autója. Az abszolútban eddig elért eredményeink miatt a mezőny elején rajtoltunk, mely ezúttal nem vált előnyünkre, mert az éjszakai esőzés miatt vizes aszfalton teljesítettük az első két gyorsaságit, míg a kategóriatársak, akik a mezőny második felében rajtoltak, száraz aszfalton versenyezhettek. A következő gyorsaságikra a feladat adott volt: lefaragni a több, mint 1 perces hátrányból. A sikeresen szereplésben a 4. szakaszon még egy technikai hiba is hátráltatott minket, ugyanis a gyorsasági felét három hengerrel kellett, hogy teljesítsük. A teljes hátrányt ugyan nem sikerült ledolgozni, de így is megszereztük a Suzuki Kupa 2. és az N. 1-es kategória 3. helyét tovább növelve előnyünket a Magyar Suzuki Kupa bajnoki címéért folyó pontvadászatban.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Allianz Hungária Rallye 2006 Pécs, 2006. szeptember 15-17.
Már a pályabejáráskor is nagyon tetszettek a Pécs környéki pályák, de tudtuk, h nem lesz könnyű dolgunk, mert a pályák minősége körönként jelentősen romlani fog, ugyanis a Rallye 1. osztály mezőnye is ezeken a szakaszokon versenyzik. A kezdeti problémák nem ebből, hanem az előttünk rajtolók baleseteiből adódtak! De aztán helyre állt a rend, sorra nyertük a gyorsaságikat! Semmilyen technikai probléma nem hátráltatott minket és az esős, saras pályákkal sem gyűlt meg a bajunk, nem úgy nagyon sok párosnak, akiknek a fák között és az árkokban fejeződött be a versenyük. A Suzuki Kupát és az N. 1-es kategóriát több, mint 2 perces előnnyel nyertük és az abszolút értékelésben a 7. legjobb időeredmény volt a miénk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Csillagvár Palota Rallye Várpalota, 2006. október 7-8.
A hírhedt várpalotai lőtéren rendezték a bajnokság egyetlen murvás futamát, ami köztudottan nagyon igénybe veszi a versenyautókat és vezetőiket egyaránt. Sajnos ezt mi is tapasztalhattuk. Az 4. gyorsasági utáni időeredményeket nézegetve sokaknak, beleértve minket is tátva maradt a szája, hiszen abszolútban az 5. helyen álltunk és több, mit 1 perccel vezettük az N. 1-et és a Suzuki Kupát egyaránt! „A technikai sportoknak a célban van vége”, szokták mondani! Az utolsó gyorsasági felénél két jobboldali defektet is kaptunk. Ez önmagában is elég nagy probléma volt, de párszáz méter után kiszakadt a versenyautó jobb hátsó futóműve, így a hátralévő kilométerek három keréken tejesítettük. Az 1 perces előnyünkből hírtelen 2 perces hátrány lett, mellyel a verseny végére visszaestünk a Suzuki Kupa 3. és az N.1 4. helyére! Nagyon nem keseredett el a csapat, hiszen ez a helyezés is elég volt ahhoz, hogy megnyerjük a 2006-os Magyar Suzuki Kupát és az N. 1-es géposztályt, valamint év végén átvehessük az N. csoport 3. helyezettjének járó serleget!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|